BISNES ONLINE MUDAH DAN TERBAIK

Sedar tak sedar dah 2 tahun Siti berbisnes Shaklee. Sebelum ni pernah je cuba banyak bisnes lain. Tapi Alhamdulillah Bisnes Shaklee juga yang lekat di hati. 



Masa kecil dulu selalu je tengok parents berbisnes supplement tapi tak pernah terdetik akan menceburi bidang supplement ni. Rasa macam esok besar nak cari kerja bagus yang tak stress masuk pukul 8 balik pukul 5.

Angan-angan suatu masa dahulu.

Sejujurnya, Siti start buat bisnes untuk tampung kelompongan bulanan..hihi.. Masa tu nak kahwin so kena start cari duit lebih untuk majlis sendiri. Tapi sayang sebab duit simpanan lak banyak habis sebab buat stok. Tapi itu bisnes dulu la. 

Tapi sayangnya Siti jumpa Shaklee selepas kahwin dan beranak satu. Kalau jumpa awal kan lagi best. Bisnes sebelum ni ramai yang join berusia dari Siti. Tapi bisnes Shaklee ni student lagi ramai kaya dari Siti wow sangat kan!!!!! 

Bisnes Shaklee ni tak perlu langsung buat stok sebab stok sentiasa mencukupi. Cukup sekadar buat readystock untuk COD in case customer nak urgent.

Ramai tanya kenapa setia dengan bisnes online Shaklee even dah buat bisnes lain yang sama lama bertahan. 

KENAPA JATUH HATI DENGAN SHAKLEE??

JATUH CINTA DENGAN PRODUK

Pertama sekali Siti jatuh hati dengan produknya sendiri dan Siti sendiri guna produk. Kesan dari produk yang buatkan Siti bertahan dengan Shaklee sehingga kini. Esp adalah antara produk pertama yang pernah Siti gunakan  Siti mendapat kesan sendiri selepas menggunakan esp dan vitamin c sebelum kahwin. Alhamdulillah masa kulit start cantik dan halus mulus.


Kemudian Siti start slow2 tambah produk lain sehingga kini Siti antara pengemar cinch Shaklee. Alhamdulillah.

MULAKAN BISNES TANPA MODAL BANYAK

Siti start berbisnes masa tu dengan join dropship vitamin C bermodalkan RM35 sahaja untuk daftar ahli. Murah sangat kan. Ada bisnes lain yang paksa agen nya keluarkan beribu untuk ambil stok, alih alih agen terpaksa guna sendiri produk tersebut. 

Untuk mendaftar sebagai ahli anda boleh la baca disini. Selain dari itu, anda juga boleh join ahli tanpa membayar RM35 langsung.


Antara cara lain untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee tanpa keluar modal RM35 :
• Buat belian 100uv dalam 1 resit (anggaran RM400) dan akan dapat keahlian secara PERCUMA.
• Beli mana-mana promo PERCUMA KEAHLIAN yang Shaklee tawarkan (sekiranya ada). Untungnya pada bulan April anda boleh join Shaklee tanpa keluar kan RM35 dengan membeli SET RAHMAH

Khas buat sesiapa yang nak join shaklee dengan percuma hanya pada bulan April dengan pembelian SET RAHMAH


COMPANY YANG KUKUH DAN STABIL

Umum sedia maklum tentang brand Shaklee. Tak perlu susah-susah nak kenalkan kepada orang lain kerana Shaklee antara company yang sangat kukuh dan sudah lama bertapak di Malaysia. 



Masa mula-mula join Shaklee, mak Siti sendiri kata “ohh jenama tu, mak tahu mak tahu, lama dah ada di Malaysia.” Ni lah antara sebab Siti yakin sangat dengan bisnes Shaklee. 
Tidak pernah sekali pun Shaklee gagal bayarkan bonus bulanan kepada para SIDnya.

SUPPORT TEAM

Satu lagi yang buat Siti jatuh cinta dan saying adalah team member yang sangat saling support each other. Bila kita down, ada je kata-kata semangat yang tarik kita ke atas semula. 

Dalam group Siti, semua dia sediakan, antaranya :
• Marketing Tools disediakan
• Video & Gambar cantik
• Strong group support
• Ilmu marketing dan motivasi



Jika ada yang berminat atau mencari-cari bisnes buat tambah income atau ingin ubah kehidupan anda, jom join group Siti. Kita support each other dan akan bombing anda dari ZERO kepada HERO.
Tak pandai tak apa, janji sudi dibimbing dan diajar oleh yang mahir. Dengan bisnes Shaklee, sambal mencari rezeki kita akan dapat kesihatan yang makin baik.

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

Comments

Popular Posts