Duit Raya Awal Shaklee

 Haiii Assalamualaikum, it me again Siti💖


Alhamdulillah diberi lagi kesempatan utk mencoretkan lagi lifestyle harian. Sememangnya Siti adalah orang yang bekerja dan mempunyai pendapatan sendiri. Kalau nak diikutkan lifestyle dan kemampuan tu serba serbi cukup dah cumanya, part sedekah dan sedikit hiburan untuk healingkan diri sendiri itu tak berapa nak cukup🤭🤭🤭

Sebab itu, Siti bekerja keras untuk side income supaya diberikan lebihan income untuk bersedekah dan sedikit hiburan untuk diri sendiri. Alhamdulillah dengan shaklee Siti dapat DUIT RAYA awal tau setiap bulan.

Direzekikan 2 kali income setiap bulan pun adalah rezeki kan. Setiap bulan shaklee takpernah missed tau untuk bayarkan komision kepada setiap SID yang bertanggungjawab yang telah bekerja keras setimpal dengan usahanya.

Kebetulan dua bulan ini, sangat memberi impact kepada Siti walaupun Sofea belum start sekolah tapi perbelanjaan persediaan raya sangat tinggi ye temen temen. Termasuklah baju raya, kuih raya, kelengkapan rumah raya, duit raya dan pelbagai lagi.

Kalau nak di ikutkan income kerja hakiki Siti dan husband memang masuk lepas raya. Haha kami nak belanja apa? Takkan kuih raya dari pasir, baju dari daun pisang? Income dari shaklee sememangnya akan dapat tidak pernah lewat dari 15hb setiap bulan, malah selalu dapat awal dari itu.

 Alhamdulillah, duit raya awal dari shaklee 2 bulan ini dapat menampung sedikit persediaan raya.

Angan angan Siti tinggi tau, nak hias yang cantik2 sebelum adik beradik balik rumah nanti. In shaa Allah asbab buat shaklee, masalah kewangan itu selalu je settle. Kalau korang nak tahu pengalaman orang lain dapat duit raya shaklee boleh baca disiniiiiiiiii

Seronok tak korang kalau sebulan dapat 2x gaji? Duit raya pulak double? Ada tak yang berminat nak dapat kan duit raya lebih bulan ni up to RM1000? Korang nak tak Siti bantu korang pulak untuk dapat macam Siti?


Siapa yang boleh dapat duit raya awal Shaklee?

Sesiapa saja yang berdaftar ahli Shaklee dan cukup belian layak dapat. Ini termasuk:

  •  pelajar yang nak tambah duit tepi
  •  pekerja yang nak buat duit tambahan
  •  surirumah nak duit lebih dan ada duit sendiri
  •  sesiapa saja yang nak dapat lebih banyak duit bonus!
  • umur asalkan 18 tahun ke atas

HEHE

Siti nak open dropship khas under Siti sahaja. Siti mencari 7 orang untuk diguide dari A hingga Z. Under group Siti kita ada group support yang sangat best tau.

Dalam group ni korang akan dapat :
1. Bahan marketing yang sangat eksklusif dan padat
2. Group yang sangat supportive
3. Kelas coaching dari master nana
4. Cara posting yang lengkap dan berkesan

Jom ramai2 join DROPSHIP RAYA GEGARKAN RAYA ANDA. Tahun ni jom kita aim, raya paling luar biasa, duit raya luar biasa, sedekah paling luar biasa. Siti dulu bermula dengan angan angan je tau. Alhamdulillah tahun ni Siti aim lebih lagi!! In shaa Allah. Kita berangan dan berdoa, selebihnya kita tinggalkan pada Allah Maha Esa okay.


#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee



Comments

  1. alhamdulillah. seronok kannn dapat duit raya awal dari shaklee!

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, duit raya awal dari Shaklee sangat membantu meringankan komitmen kami

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts