Vitamin Kulit Harga Rahmah

 Sejak kebelakangan ini perkataan 'rahmah' banyak meniti di bibir orang awam kerana ia digunakan secara sedar sebagai satu tagline dalam memberi pendefinisian terhadap sesuatu yang merujuk kepada bantuan, pembiayaan, pertolongan dan seumpamanya. 

Tapi korang tahu tak kenapa mesti rahmah? Rahmah ni maksudnya belas kasihan, kasih sayang atau pun kurniaan.


HARGA MARHAEN?

So berbalik kepada vitamin kulit harga Rahmah ni bermaksud vitamin dengan harga marhaen. Wow 😲!! Bukan mudah untuk percaya terutamanya vitamin shaklee semurah harga ini. Ketahuilah korang boleh dapatkan vitamin untuk kulit dengan harga RM99 sahaja. 

Beli ESP dan Vita C dengan harga RM99

Maknanya sehari hanya RM3.50🤗 Malah vitamin C itu boleh dikomsumsi selama 6 bulan lamanya. Bertambah tambah wow kan?

Nak lebih jimat boleh beli double set rahmah dapat free postage

Mari kita tengok apa sebenarnya item yang terdapat dalam SET RAHMAH ni? Kita boleh dapat ESP dan VITAMIN C dengan hanya RM99 tau. Cuba korang senaraikan vitamin kulit yang boleh bertahan sampai 6 bulan dengan harga RM99 sahaja.


KANDUNGAN ESP

Mesti ramai sudah pernah mendengar akan nama ESP. Apa yang istimewanya ESP sehingga acap kali di promote oleh para SID shaklee. Esp adalah minuman protein yang diperbuat dari soya dan berperisa vanilla. Antara kelebihan adalah untuk meningkatkan tahap kesihatan menjadi lebih baik.

Nutritional facts tentang ESP
 

✅Setiap satu tong ESP Shaklee diperbuat daripada 30 kg kacang soya yang tidak diubah genetik (Non Genetically Modified Organism – Non GMO).


✅Setiap satu hidangan ESP menyediakan 14 g protein berasaskan kacang soya bukan genetik.


✅ESP Shaklee satu-satunya produk yang dijamin produknya mengandungi kesemua 9 jenis amino asid penting yang tidak mampu dihasikan oleh badan manusia.

✅ESP Shaklee mengandungi 5 sumber vitamin dan tinggi dengan sumber kalsium. 


✅ESP Shaklee bebas daripada asid transfat dan sumber makanan tambahan yang bebas daripada kolestrol.


✅ESP Shaklee sangat membantu untuk merendahkan paras kolestrol dalam badan kerana kandungan Glisemik Indeks nya yang rendah (Low GI) iaitu 39.


 ✅ESP terbukti dapat bantu mengawal paras gula dalam darah, bantu beri tenaga dan rasa kenyang yg lebih lama which is sangat bagus untuk memberi kesihatan yang lebih baik pada jangka masa yang panjang.


KANDUNGAN VITAMIN C

Ascorbic Acid 553.00 mg membekalkan 525.35 mg Vitamin C


Citrus Bioflavonoids Complex 120.00 mg


✅membekalkan 7.50 mg Lemon Bioflavonoids


✅membekalkan 7.50 mg Orange Bioflavonoids


✅membekalkan Grapefruit Bioflavonoids


✅membekalkan 7.50 mg Hesperidin

Nutritional facts tentang Vita C

KEISTIMEWAAN ESP & VITAMIN C

Bagaimana Vita-C ni berbeza dengan Vitamin C yang ada di pasaran?


1.Vita-C diperbuat dari sumber semulajadi iaitu daripada Ekstrak Jagung. Ini bermakna, ia selamat diambil oleh pesakit gastrik. Vitamin C di pasaran biasanya menggunakan buah-buahan citrus yang masam dan lebih berasid, ini boleh menyebabkan gastrik bertambah teruk.


2. Vita-C berkepekatan tinggi iaitu 1 tablet membekalkan 500mg Vitamin C. Ia umpama memakan 7.5 biji buah Oren tau.


3. Ia juga ditambah dengan 120mg Citrus Bioflavonoids Complex yang merupakan bestfriend Vitamin C. Gabungan dua-dua ni akan meningkatkan fungsi dan keberkesanan Vitamin C. So sebelum beli Vitamin C di pasaran, check dulu tau 🤗 tapi kalau susah-susah order jak Vita-C  Shaklee ni.


4. Ada Sistem Pelepasan Berperingkat (Sustained Release). Vitamin C ni vitamin larut air. Kalau kita ambil dalam kuantiti yang banyak sekaligus, tidak semua Vitamin C ni boleh diserap oleh badan dan yang tidak diserap akan dikeluarkan melalui air kencing. So kencing kita jadi mahal uolls, kencing Vitamin C, hihi.. tu sebab kena pilih Vitamin C yang ada Sustained Release ni sebab vitamin c akan dilepaskan 100mg setiap jam dan badan boleh menyerap dengan lebih optimum.


Next kita tengok pulak ESP

1.  ESP mempunyai kajian klinikal yang komprehensif dan diiktiraf di seluruh dunia.


2. Kacang soya yang digunakan adalah semulajadi dan tidak diubah genetiknya.


3. Mempunyai sijil penghasilan sendiri (Identity Preserve Programme, IPP) dimana ia memastikan soya yg digunakan dlm ESP Shaklee tidak melalui sebarang perubahan genetik.


4. Proses penghasilannya juga melibatkn kadar suhu yg rendah dan dicuci dengan air untuk memastikan isoflavones, genistein, dan daidzein dapat dikekalkan supaya segala kebaikan soya dpt diperoleh secara optimum.


5. Mempunyai scor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 – Iaitu penarafan tertinggi dan bersamaan dengan skor yg diberikan pada protein haiwan


Bagaimana ESP dan Vita C bantu untuk cantikkan kulit anda raya nanti?

Esp dan Vitamin C memang membantu sel kulit kita, bukan kulit muka sahaja tau, kulit satu badan pun kita boleh nampak beza.

Didalam esp ada kandungan NIACINAMIDE. Fungsi NIACINAMIDE adalah untuk Boost hydration – membantu meningkatkan kadar kelembapan kulit dan mengawal serta mengurangkan minyak berlebihan keluar dari kulit.


Manakala Vita C mempunyai BIOFLAVONOIDS untuk membantu penyerapan NIACINAMIDE dengan lebih berkesan.


TESTIMONI

Jerawat mula stop

Parut mula pudar


Pori-pori mula mengecil

Cadangan vitamin lain utk kulit

Selain dari vitamin kulit esp dan vita c anda juga boleh mencuba beberapa vitamin untuk kulit seperti : 


Youth Skincare



Set penjagaan kulit yang mudah dan ringkas untuk membantu menyingkirkan sel kulit mati, menghidrat, melindungi dan menyuburkan kulit anda untuk mengekalkan keremajaan.


Vivix




RASA LEBIH MUDA, LEBIH SIHAT. ALAMI HIDUP YANG LEBIH BERMAKNA, BAHAGIA DAN BERTENAGA.


Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.


Nak cantik secara sihat tanpa perlu menyeksa diri? Jom cuba kombinasi vitamin kulit ESP dan Vitamin C ini.


Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Siti 01136023635 untuk saya bantu anda.

#NextLevelBlogging


#Blogmegashaklee


#ShakleeThrive2023


#ShakleeTriumph2023

Comments

  1. Recommended sangat 2 item ni 😍. Sejak consume 2 item ni kulit makin behave, jarang demam & no more gastrik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaikk..thankss atas feedback murni🫶🫶🫶

      Delete

Post a Comment

Popular Posts