INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA YANG RAMAI TAK TAHU

 

SIAPA NAK BAGI RM600 SECARA PERCUMA?


Siapa disini dapat gaji awal, nak tunggu next gaji sebulan lebih? Dan dia rasa perlu untuk dapatkan extra RM600? Siapa pulak nak bagi RM600 secara percuma?

Hehe disini Siti nak bagitahu yang shaklee offer INSENTIF SHAKLEE EXTRA RM600 bagi ahli yang rank up dan kekal efektif selama 3 bulan sahaja, korang boleh dapat dah tambahan RM600 secara percuma.



KORANG BAYANGKAN KORANG DAH DAPAT RM2000 sebagai gaji tetap korang dalam shaklee, kemudian dapaf lagi extra RM600. Tak ke banyak?


Banyak yang boleh korang lakukan dengan duit extra RM600. Antaranya lebihkan dalam bersedekah, belanja ibu ayah dan keluarga. Bagi yang dag bekeluarga, korang boleh belanja anak anak extra pada bulan tersebut. Ishh walaupun nampak sikit RM600 tapi banyak yang korang boleh lakukan umpama korang dapat bonus dari bos🤭


Apakah cara untuk dapatkan EXTRA RM600?


Kategori PERTAMA
❤️ Mestilah berdaftar dengan mana mana pengedar sah shaklee. Korang boleh rujuk sini untuk join ahli. Kemudian korang mestilah rank up sekurangnya rank supervisor dan ke atas dalam tempoh April 2023 hingga Jun 2023
❤️ Kemudian mestilah efektif selama 3 bulan berturut turut.


Kategori KEDUA DAN KETIGA
❤️Individu yang pernah rankup sebelum ini sama ada SUPERVISOR dan SENIOR SUPERVISOR tapi tidak efektif pada cycle sebelum ini, anda berpeluang untuk dapatkan extra RM600 dengan mengefektif jualan anda selama 3 bulan berturut.

Antara SYARAT yang dititik beratkan dalam program ini :

1. Penyata hak-hak dan tanggungjawab Shaklee di bawah Seksyen 2 menjadi seoran para Pengedar tidak boleh menjual produk Shaklee secara langsung atau tidak langsung kepada atau daripada kedai atau premis runcit.
2. Tidak boleh menjual shaklee di laman e-dagang

Izinkan untuk Siti terangkan insentif yang sebenarnya yang korang boleh dapatkan selain dari extra RM600 ni

Dalam shaklee kita ada offer 3C iaitu CASH, CAR & CONVENTION. Korang boleh dapat ketiga tiga bonus ini sekaligus. Jika korang kejarkan 3 C ni, korang boleh dapatkan extra RM600 diatas.


CASH BONUS
Korang boleh dapat 2 jenis cash bonus sama ada untung runcit dan juga komision bulanan. Kedua duanya korang boleh tulis sendiri nak berapa seiring dengN usaha korang.



CAR BONUS
Shaklee boleh tolong bayarkan korang punya kereta pilihan setiap bulan. Untuk dapatkan kelayakan ada syarat yang perlu diikut. Jika korang layak selamanya korang akan dapat bonus kereta selagi korang aktif.
Paling minimun shaklee bayarkan adalah RM500 tau. Jika korang tak nak beli kereta, korang akan dapat la extra RM500 tu untuk benda lain.



CONVENTION BONUS
Dengar trip pastinya melancong. Shaklee Malaysia juga ada buat trip melancong percuma, sepenuhnya pihak syarikat yang menaja. Dan trip ni khas untuk leader-leader yang layak yang cukup syarat.



Ada 2 jenis trip iaitu regional trip dan international trip. Untuk cycle 2023/2024 ini bagi regional trip naik royal carribean cruise bermula dari Singapore ke Phuket Thailand. Dan satu lagi international trip ke Japan (Osaka, Nara, Kyoto) atau boleh pilih trip Umrah bagi yang beragama Islam.

Macam mana best tak bisnes shaklee ni? So korang yang rasa berminat boleh sangat join bisnes ni under group Siti. Sebab group Siti tak pernah lokek dengan ilmu. Sangat happening. Kalau korang join, Siti akan turunkan segala ilmu yang ada ni🤭🤭🤭 Aicewahhh..


Macam mana nak join? Boleh tekan link ini atau terus sahaja whatsapp Siti okay.

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023



Comments

Popular Posts