PROJEK BLOG MEGA 2.0

 Hai Assalamualaikum,



Mana mai 2.0 kan? Haha actually projek blog mega ni dah dianjurkan sebelum ni. Cumanya masa tu maybe Siti terlepas pandang.šŸ¤­


Lepas tu, my sideline ada kenalkan projek ni. Ya Allah I am so excited!!!!!! Sebab dulu2 kecil2 (read : remaja) Siti memang pernah buat blog ni. Tapi more kepada kehidupan harian dan kehidupan asramašŸ¤£ so paham la updated bila cuti sekolah.


Masa tu memang ramai giler blogger. So back to the topic PROJEK BLOG MEGA 2.0. Tujuan utama projek ini dijalankan tidak lain tidak bukan adalah untuk support each other dan melatih kami para pengedar shaklee untuk menerangkan dan menulis dengan lebih details ataupun lengkap berkaitan kesihatan dan supplement.


Seperti kita tahu, di facebook dan instagram penulisannya agak terhad dan tertakluk kepada terma dan syarat. Ada perkataan yang tidak boleh di posting.


Kenapa Siti eksaited utk join program ini adalah group support yang sangat happening. Bukan sahaja dari segi blogging tetapi juga amalan rohani. So seimbang dunia akhirat kita. Ki


Selain itu, dannn group ini ada requirement untuk join. Antaranya hanya yang komited sahaja dapat join masuk group ini. Hope sangat Siti dapat join projek kali ini.


Paling penting, Siti sangat suka projek ini sebabnya Siti berpeluang dapat ilmu baru dan sangat berharga. Korang nak tahu tak berapa kos untuk join projek ini? Harganya percuma!!!!


Akhir sekali, Siti berharap sangat dapat join projek blog mega 2.0 ni. Sebab jari jemari ku tidak sabar untuk menaip setiap patah perkataan. Dulu, blog la menjadi coretan hatišŸ¤­

Love,

Akak Vitamin Anda 0113623635

Comments

Popular Posts