Kenapa Supplement Shaklee Terbaik

 


Haiii its me again, Siti...



Dalam Malaysia ni, banyak sangat supplement dan setiap satu mempunyai kelebihan tersendiri. Tapii kenapa ye ramai sangat yang memilih shaklee? Dan kenapa Siti sendiri memilih shaklee supplement terbaik sejak dari tahun 2021 lagi.

KENAPA SHAKLEE SUPPLEMENT TERBAIK DI
MALAYSIA?

1. PRODUK DARI BAHAN SEMULA JADI
Produk shaklee bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia. Shaklee juga mematuhi standard keselamatan tertinggi. Selain produk yang lembut pada persekitaran, shaklee juga bebas daripada gluten dan tidak melakukan ujian keatas haiwan dan bebas daripada penganaiyaan.



2. TERBUKTI SELAMAT
Dari produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke kemampanan alam sekitar, kami telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan. Selamat. Terbukti. Berkesan.

Walaupun pengeluar telah melakukan kajian, shaklee tetap melakukan kajian semula apabila produk dihantar kepada pihak shaklee bagi memastikan kualiti dan potensi produk kepada penggunanya.


3. TERBUKTI SECARA SAINTIFIK
Hampir 100 produk Shaklee telah dipatenkan dan akan dipatenkan. So tak ada produk lain yang boleh tiru teknologi shaklee. Kalau hampa nak tau, shaklee ada 135 ujian klinikal, kertas saintifik dan pembentangan termasuk kajian landmark dan telomore. Setiap kajian, boleh di akses dan dibaca sendiri oleh pengguna.

"Kajian Landmark dan Telomere menunjukkan bahawa populasi Shaklee sangat sihat daripada populasi umum. " 

(DR. ELIZABETH BLACKBURN
Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan 2009,)

4. TERBUKTI BERKESAN
Atlet yang menggunakan produk shaklee telah memenangi 137 pingat emas, perak dan gangsa. Ramai yang mengaku produk shaklee telah memberi perubahan dalam kehidupan meraka termasuklah dari atlet berpasukan prestasi tinggi sehingga kan kepada angkasawan NASA.


Tak perlu jauh pun, di Malaysia sendiri kita ada lebih dari beribu feedback dari set kurus shaklee dan pelbagai produk lain.

5. BERDAMAI DENGAN ALAM
Fuhh..ayattt kan.. hehe shaklee adalah syarikat pertama yang mengimbangi sepenuhnya pengeluaran karbon dengan tidak meninggalkan jejak di muka bumi. Shaklee tanam lebih dari 1 juta pokok diseluruh dunia. Malah pejabat shaklee di California telah dibina oleh binaan kekal lama dan reka bentuknya disesuaikan dengan pengcahayaan optimum pada siang hari. Ini semua menyumbang kepada kecekapan tenaga. Kalau dah banggunan pun dia dah mesra alam apatah lagi produknya kan kan?


Sudah terang lagi bersuluh. Sedangkan dari bahan pengeluaran pun shaklee amat tegas dari segi kebersihan dan kualiti, apatah lagi bangunannya tanpa disangkal lagi produknya selamat dan diyakini. Siti yakin dengan produk yang dikeluarkan oleh shaklee.

Andai ada yang mencari produk shaklee, korang boleh terus sahaja whatsapp Siti okay🫰

Siti Shaklee

01136023635

#NextLevelBlogging


#Blogmegashaklee


#ShakleeThrive2023


#ShakleeTriumph2023


Comments

Popular Posts