Shaklee Fun Day dan Bisnes Shaklee

 

Poster Shaklee Fun Day 

Sejak join shaklee, banyak sangat event company dah anjurkan. Tahun ni dah masuk tahun ketiga Siti join bisnes dengan shaklee. Itupun masih excited nak join setiap program, cumanya kadang2 kekangan masa dan kerja terpaksa dibatalkan niat.

Shaklee ni penuh dengan kejutan tauuu..  Minggu lepas semua SID terkejut digemparkan dengan satu event agak besar juga pada hujung minggu lepas 18 March 2023. Rupanya event FUN DAY ni event yang sangat di nantikan oleh semua SID.

Tapi sayang, event ni hanya diadakan di beberapa branch besar seperti BRANCH KL, JB, KB dan PJ. Agak jauh untuk Siti join, tapi apa susah kita ada upline kan. Boleh tolong orderkan. Bukan apa time event macam ni la promo mur mur sangatttt..

Antara aktiviti yang ada sepanjang Shaklee Fun Day ialah :

✅ Health Checkup Secara Percuma
✅ Ukur Jisim Tulang Percuma
✅ Facial Checkup Percuma
✅ Boleh walkin shop dan dapat PROMO EXCLUSIVE hanya pada hari FUN DAY SAHAJA
✅ Dapat extra goodies gift dengan setiap pembelian yang terpilih
✅ Free Flow air Performance Drink Lemon Lime tauuu
✅ Free Balloon for kids yang hadir with their parents

Masa ni la kita nak grab segala merchandise yang shaklee tawarkan dengan percuma. Bayangkan pembelian serendah RM340 je boleh dapat merchandise yang shaklee tak jual dimana mana.

Pelbagai merchandise yang sempat digrab

Seronok kan? Macam mana la orang tak kisah nak bangun seawal pagi bagi mendapatkan segala promo yang ada. Youth yang esklusif tu harga kayangan pun promo sehingga 10% less. Sapa nak bagi wehhhh!!! Night cream less sehingga 40%😱😱😱 melopong la sapa yang tak join tu.

Sepanjang Siti berbisnes, rasanya bisnes shaklee paling mudah sebab kita takperlu dah nak tunggu upline update kita any news. Shaklee sediakan group telegram bagi update any news in case ada yang terlepas pandang email. Sampai macam tu sekali shaklee nak touch down our heart.

Group support telegram dari company sendiri.

Selain itu, bisnes shaklee ni mudah sangat untuk Siti uruskan kerana shaklee ada beberapa platform untuk hantar order memandangkan Siti bekerja so Siti terpaksa menggunakan servis grab dan order melalui web pada hari bekerja. So lapang dah dada dan fikiran takperlu serabut nak fikir macam mana nak cod. Since semua customer shaklee ni semua nak urgent.🤭

Tapi bisnes mana ada yang mudah nak senang kan? Ada juga onak dan badannya. Yang paling penting sekali kena konsisten dan rajin. Ini dua kunci yang Siti pegang sehingga sekarang kerana usaha tak pernah kianati kerjaya.

Kalau berminat nak jadi sebahagian dari business partner Siti boleh DAFTAR sekarang. Dengan bisnes Shaklee ni mudah , kita hanya perlu GUNA PRODUK , KONGSI MANFAAT PRODUK dan BINA TEAM KITA SENDIRI , bantu lebih ramai orang lain berjaya baru lah seronok kan. Kebetulan kita tengah ada PROGRAM DROPSHIP RAYA, boleh join sekarang untuk training lebih mendalam.




Comments

Popular Posts